شناسهٔ خبر: 115686 - سرویس استان‌ها

همزمان با آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت :

بهره برداری از ۱۱ کیلومتر راه ریز- سرچشمه در شهرستان جم

مهندس عبدالکریم اخترشناس در هفتمین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان بهره برداری از ۱۱ کیلومتر از راه روستایی ریز- سرچشمه آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، در هفتمین روز از هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان  بهره برداری از ۱۱ کیلومتر از راه روستایی ریز- سرچشمه آغاز شد .

در این مراسم دبیر بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر با تشریح برنامه ها و پروژه های هفته دولت شهرستان جم گفت : یکی از پروژه های شاخص شهرستان که نقش بسزایی در تسهیل تردد روستاییان و محرومیت زدایی از روستاهای بخش ریز دارد ، پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی ریز/انارستان به سرچشمه است .

رقیه زنگنه نژاد افزود : این پروژه از مطالبات مهم مردم روستاهای واقع در مسیر برای ایمنی عبور و مرور و همچنین جابجایی محصولات کشاورزی خود بود که الحمدولله با عنایت ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم امروز ۱۱ کیلومتر آن به بهره برداری رسید .

فرماندار شهرستان جم نیز در مراسم بهره برداری از راه روستایی ریز - سرچشمه با قدردانی از تلاشهای راهداری استان برای تمکیل بموقع این پروژه گفت : تکمیل این راه روستایی یکی از اولویت های مسئولان شهرستان برای محرومیت زدایی از روستا و کمک به پروسه بازگشت روستاییان به روستای خود دانست و لازم میدانم از مسئولین امر بویژه راهداری برای تکمیل این پروژه قدردانی کنم .

سید محمد احمدپور اظهار داشت : راه روستایی ریز- سرچشمه محوری مهم برای انتقال و جابجایی محصولات کشاورزی منطقه هم هست از اینرو خوشحالیم که مردم و کشاورزان به راه مناسب برای جابجایی محصولات خود دست پیدا کرده اند .

در این مراسم همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت : پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی ریز- سرچشمه با مختصات راه روستایی بطول ۱۱ کیلومتر با ارزش اقتصادی ۳۰۰ میلیارد ریال در قدم نخست به بهره برداری رسید و انشالله این محور تا اتصال به روستای باغان در شهرستان دشتی  ادامه خواهد یافت .

عبدالکریم اخترشناس تصریح کرد : بعنوان خادم مردم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خود را یکی از اهالی روستاهای این منطقه می داند و تا تکمیل این پروژه و اتصال دو شهرستان جم و دشتی از این مسیر از پای نخواهیم نشست .