به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی اظهار کرد: جاده شوشتر-دزفول که روز گذشته(۸ شهریور) شاهد بروز تصادف مرگ بار مینی بوس و تریلر بودیم، دو بانده است و تابلوهای پیش آگاهی، اخطاری، اطلاعاتی نقط پرحادثه، چراغ چشمک زن، شیار لرزاننده طولی در دو طرف طول مسیر، شانه سازی آسفالت و شیب و شیروانی استاندارد را دارد.
وی با بیان اینکه طبق کارشناسی های صورت گرفته این حادثه به دلیل خواب آلودگی راننده و تجاوز به چپ خودروی مینی بوس رخ داد، افزود: امکان استفاده جداکننده در جاده های دو طرفته وجود ندارد و تابلوی محدودیت سرعت تا ۶۰ کیلومتر در آن نصب شده است اما متاسفانه سرعت مطمئنه از سوی راننده رعایت نشده است.