شناسهٔ خبر: 115974 - سرویس استان‌ها

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راه در شهرستان میامی افتتاح شد

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از افتتاح ۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راه در شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان) : خداداد  مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر خود به شرق استان سمنان و بازدید از پزوژه های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)  با بیان اینکه توسعه راه‌ها در زمره سیاست‌های ویژه دولت است، گفت:۲۲۶ میلیارد تومان پروژه راهسازی در میامی افتتاح شد.

خداداد مقبلی که برای افتتاح پروژه عباس آباد به کاهک به شهرستان میامی سفر کرده بود، در حاشیه مراسم افتتاح همزمان طرح های هفته دولت این شهرستان، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این هفته ۱۳ پروژه را در شهرستان‌های شاهرود و میامی مورد بهره برداری قرار داده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۲۶ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده و هدف آنها نیز ایمن تر کردن سفرهای زائران رضوی و مردم بومی شهرستان‌های شاهرود، سبزوار و میامی است، افزود: باند دوم میامی به سمت سبزوار که امروز فاز دوم آن به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید، با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان احداث و می‌تواند ایمنی سفرهای برون جاده‌ای در شرق استان سمنان را ارتقا ببخشد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه هر جا توسعه‌ای قرار است رخ دهد، می‌بایست زیرساختی به نام راه وجود داشته باشد، بیان کرد: راه در واقع زمینه‌ای برای توسعه دیگر فعالیت‌ها است و از این بابات اهمیت ویژه‌ای دارد. احداث بزرگراه‌ها موتور محرکه توسعه همه جانبه کشورها محسوب می‌شود و از این منظر، دولت سیزدهم هم توجه ویژه به راهسازی دارد.