شناسهٔ خبر: 115977 - سرویس هوایی

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد :

ارائه و فروش بلیت به روش پلکانی ظرف ۱۵ روز به مسافران اربعین/ فروش بلیت با نرخ مصوب از سوی دفاتر فروش منتخب شرکت‌های هواپیمایی

حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام عرضه بلیت از سوی دفاتر فروش منتخب گفت : ارائه و فروش بلیت به روش پلکانی ظرف ۱۵ روز به مسافران اربعین انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با شبکه خبر در مورد عرضه بلیت‌های اربعین با نرخ تعیین شده از ۸ صبح امروز ۱۲ شهریور ماه بیان کرد: با توجه به حجم تقاضای ایجاد شده برخی از شرکت‌های هواپیمایی بدلیل زیر ساخت‌هایی که وجود دارد نتوانستند در ساعات اولیه سرویس کامل و خوبی را ارائه دهند.

وی افزود: هم اکنون امکان خرید بلیت از برخی از شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد و آن شرکت‌هایی هم که دچار مشکلات زیر ساختی هستند قول دارند ظرف امروز و  تا پایان وقت اداری مشکل را برطرف کنند و بتوانند عرضه بلیت را انجام دهند.

خوشخو تصریح کرد: تمام دفاتر و آژانس‌هایی که قبل از این بلیت ارائه می دادند را محدود کرده و ارائه بلیت صرفا توسط شرکت هواپیمایی مجاز انجام می شود تا مردم از ظرفیت بخش هوانوردی برای ایام اربعین استفاده کنند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به مدیریت پلکانی بلیت گفت: با روش  پلکانی همه ظرفیت امروز و فردا ارائه نمی شود تا مسافران بتوانند در طول ۱۵ روز مشخص شده بلیت تهیه کنند.

خوشخو ادامه داد: آنچه مردم امروز مشاهده کردند تمام ظرفیت صنعت هوانوردی نبود و برنامه ریزی شده این ظرفیت به صورت پلکانی باز شود تا حجم بیشتری از مردم بتوانند خرید بلیت را انجام دهند.

وی  گفت: تعداد محدودی از شرکت های هواپیمایی امروز نتوانستند بلیت بفروشند اما فروش بلیت توسط سایر شرکت های هواپیمایی انجام شد.

به گفته خوشخو شرکت های هواپیمایی امروز حدود ۳۰ درصد ظرفیت خود را بلیت ارائه دادند.

 معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: عرضه و فروش بلیت از طریق ۶ شرکت هوایی در حال انجام است و فقط یک یا دو شرکت هواپیمایی در ساعاتی از دسترس خارج شدند.

خوشخو  با اعلام اینکه شرکت‌های هواپیمایی مجاز هستند و می توانند از طریق سایت‌های شرکت و دفاتر مستقیم شرکت فروش را انجام دهند تصریح کرد: فروش بلیت از سوی دفاتر فروش منتخب شرکت هواپیمایی که تسهیلات لازم را هم فراهم شده، انجام می شود.

وی در پایان افزود: مردم آدرس دفاتر فرو ش را از سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی جستجو کنند، شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر سایت رسمی، دفاتری را  برای فروش بلیت مشخص کرده‌ند.