شناسهٔ خبر: 116073 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بیش از ۸۱ هزار واحد شهری نهضت ملی مسکن وارد فاز ساخت شد

ببینید | برگزاری نشست شورای عالی مسکن معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام این مطلب که اراضی ۲۵۰ هزار واحد به بنیاد مسکن معرفی شده است از اجرای ساخت و ساز بیش از ۸۱ هزار مسکن نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملکرد آن بنیاد را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر ۸۱ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

سهرابی با اشاره به اینکه تعداد ارقام آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد به زودی به رقمی بیش از تعداد اعلام شده خواهد رسید، افزود:  تعدادی از پروژه‌ها از جمله ۱۲ هزار واحد کرمانشاه آغاز شده است که فازهای مختلف آن در حال انجام است. همچنین در صدرا نیز تعدادی پروژه آغاز شده است که در یکماه آینده عملیات ثبت آن در سامانه انجام خواهد شد.  

وی در خصوص تامین اراضی نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد نیز اعلام کرد: اراضی احداث حدود ۲۵۰ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی از آنها کاربری مسکونی دارند و مابقی نیز در مراحل تغییر کاربری و الحاق به محدوده است.