شناسهٔ خبر: 116188 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اعزام ۱۲۶ زائر اربعین حسینی از بجنورد به کربلای معلی

اعزام سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام ۱۲۶ زائر اربعین حسینی از بجنورد به کربلای معلی در قالب ٣ دستگاه اتوبوس طی امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری در مراسم اعزام زائران به مرز مهران گفت: این اداره کل، ناوگان مورد نیاز کاروان های زیارتی به سمت مرز مهران را فراهم می کند همچنین شرایط فروش اینترنتی و حضوری ایجاد شده است تا در این میان هیچ واسطه ای وجود نداشته باشد.

وی افزود: نرخ های مصوب بلیت در پایانه های مسافری شهرستان ها نیز نصب شده است و از زائران خواهش می کنیم حتما بلیت خود را از طریق اینترنت تهیه کنند تا قیمت های واقعی رصد شود.

وی با اشاره به دفاتر رسیدگی به شکایات در پایانه های مسافری اظهار کرد: زائران اربعین حسینی در زمان برگشت از این سفر معنوی، مرز خروجی خود را به ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا اتوبوس برای بازگشت بدون معطلی فراهم شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران حسینی به کربلای معلی فراهم شده است و همه روزه بعد از تکمیل ظرفیت به سوی مرز مهران حرکت می کنند.

سعید سبحانی تاکید کرد: زائران حسینی سفرشان را زودتر آغاز و تعداد روزهای حضور خود در این سفر معنوی کوتاه کنند تا قبل از پیک سفر به شهر خود باز گردند.