شناسهٔ خبر: 116280 - سرویس استان‌ها

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبرداد:

افتتاح و آغازعملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی

روکش آسفالت محور روستایی چاده- نارگندل به طول بیش از 4 کیلومتر.jpg معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حمید سهرابی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه های به منظور محرومیت زدایی و بهره مندی از راه آسفالته روستاییان انجام شده است، افزود: با این اقدام ۴۶۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۳۴ نفر از نعمت راه روستایی بهره مند شده اند.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد: پروژه های راه روستایی در شهرستان های بشرویه، بیرجند، درمیان، سربیشه، طبس، قاینات به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: راه های روستایی نمادی از اراده دولت برای توسعه و پیشرفت روستاها است که با بهره برداری از پروژه های هفته دولت روستاهای بیشتری از نعمت راه روستایی بهره مند می‌شوند.