شناسهٔ خبر: 116387 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اعزام ۳۱۱۲ زائر تر از استان کهگیلویه و بویراحمد با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه

اعزام زائرین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون سه هزار و ۱۱۲ زائر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۱۱۲ زائر از این استان به مرز شلمچه تاکنون خبر داد.

"عابد محمدی گفت: تاکنون سه هزار و ۱۱۲ زائر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی اظهارکرد:همچنین پنج دستگاه اتوبوس دولتی ۲۱۶ خادم موکب‌ها و ۹ دستگاه کامیون نیز اقلام، لوازم و وسایل موکب های استان را نیز به مرز شلمچه انتقال دادند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی دیروزچهار شنبه ۱۶ شهریور ماه  ۳۷ دستگاه اتوبوس ۱۰۷۶ زائر استان را به مرز شلمچه انتقال دادند.

محمدی تصریح کرد: در خصوص کرایه یاسوج، دهدشت و گچساران تا شلمچه عنوان کرد: کرایه اتوبوس وی ای پی ۲۵ نفره از یاسوج تا شلمچه ۳۶۵ هزار تومان، اتوبوس وی آی پی ۳۲ نفره ۳۰۶هزار تومان و اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان است.

وی بیان کرد: همچنین کرایه گچساران و دهدشت با اتوبوس وی آی پی ۲۵ نفره ۲۶۲ هزار تومان، با اتوبوس وی آی پی ۳۲ نفره ۲۲۱ هزار تومان و اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۱۸۰ هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان در پایان گفت: هم استانی های عزیز هر گونه گران فروشی بلیط را می‌توانند با شماره ۱۴۱ یا نمایندگی‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای مستقر در پایانه های مسافربری استان گزارش دهند.