شناسهٔ خبر: 116654 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

قرارداد نوسازی بیش از ۳۵ هزار واحد در بافت‌فرسوده منعقد شد

بافت فرسوده شهرستان بروجرد در استان لرستان مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۴ هزار و ۹۸۲ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳ هزار و ۸۴ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی به ۱۱ هزار و ۷۸۲ واحد توسط بانک مسکن پرداخت شد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی میزان ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان بافت‌های فرسوده را اعلام کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح نوسازی از سال ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۳۶ هزار و ۹۱ نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک معرفی شدند که از این میزان معرفی شده بانک با ۳۵ هزار و ۱۶۸ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۹۸۲ میلیاردتومان عقد قرارداد کرده است.

شایان در خصوص میزان ارایه تسهیلات نوسازی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۴ واحد به بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات نوسازی معرفی شد که بانک با ۱۱ هزار و ۷۸۲ واحد به مبلغ ۳ هزار و ۸۴ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرد.

وی یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۷۵ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که بانک طی این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد قرارداد منعقد کرد و یکهزار و  ۸۹۸ میلیاردتومان تسهیلات به این تعداد از متقاضی در مدت اعلام شده پرداخت شد.