شناسهٔ خبر: 116667 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

آمادگی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی خراسان جنوبی برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ناوگان مسافری.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای اتوبوسی استان برای بازگشت زائران اربعین خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: به این منظور طی دو روز گذشته ۴۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران به مرز مهران اعزام شده اند.

جلال زاده تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۲۰ شهریورماه ،  ۶۳۷۵  زائر از استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند، که جابجایی زائران ایتان طی این مدت در قالب ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد:  تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین کند.

جلال زاده تصریح کرد: تمامی هماهنگی های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابه‌جایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

وی یادآور شد: زائران می توانند هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا از خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای به راحتی استفاده کنند.