شناسهٔ خبر: 116669 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

اعزام اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران اربعین

اعزام راهدارن استان به مرز مهران.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران اربعین به مرز ها خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی مسعود قاسمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  گفت: در راستای تسهیل به روند جابجایی و ساماندهی حمل و نقل زائران خراسان جنوبی در بازگشت از مراسم اربعین حسینی به مبدا استان اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: 18 نفر نیروهای اداره کل راهداری با 7دستگاه خودروی عملیاتی دوکابین برای تسهیل در جابجایی و بازگشت زائرین در مرز مهران مستقر هستند.

وی افزود: همکاران راهداری و حمل‌ونقل برای ساماندهی و هماهنگی بازگشت زائران تا پایان طرح جابجایی اربعین حسینی در مرز مهران مستقر هستند تا زائران استان در بازگشت مشکلی نداشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: تیم های اعزامی با نظر مسوولان ستاد اربعین سازمان در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد.

قاسمی با اشاره به اینکه با تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی، سعی شده از ظرفیت حمل و نقل مسافربری استان برای خدمت رسانی به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی استفاده شود.