شناسهٔ خبر: 116712 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛

در هفته دفاع مقدس باید با تمام توان فرصت فرهنگ سازی ایجاد کرد

جلسه هماهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس باید بیشتر دنبال فرهنگ سازی این هفته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در جلسه هماهنگی گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس که در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جانفشانی ها و شجاعت و شهامت شهدای ۸ سال دفاع بر ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و تصریح کرد : هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با ارزش های والای دفاع مقدس است .

وی بر هر چه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اداره کل راه و شهرسازی و ادارات تابعه تاکید کرد و افزود : فرهنگ و آرمان شهدا باید در جامعه زنده بماند و رشادتها و جان فشانی های شهدا باید بیشتر برای نسل جوان بازگو شود.

قاسمی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالگرد دفاع مقدس گفت : امسال بایستی جشن های دفاع مقدس ضمن رعایت پروتکلهای مربوط به کرونا با شکوه و جلوه بیشتری برگزار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ارزش ویژه شهدا و ایثارگران به عنوان الگوهای درخشان برای نسل جوان، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای قدردانی از این عزیزان است که در این راستا دیدار با خانواده‌های این عزیزان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.