شناسهٔ خبر: 116720 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

احداث ۳۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرضا

غلامرضا سبزواری شهرضا / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: تعداد ۳۷۸ ‌واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

غلامرضا سبزواری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان) اظهار داشت: همزمان با آغاز فعالیت دولت سیزدهم، بحث خانه دار شدن مردم با عزمی قوی و جدی در دستور کار دولت قرار گرفت و با تصویب قانون تولید مسکن توسط مجلس شورای اسلامی، سالانه به طور متوسط یک میلیون مسکن مسکونی برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.  

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که پنج هزار و ۶۲۵ نفر واجد شرایط در سامانه سمن وزارت راه و شهرسازی، به مرحله تائید نهایی رسیده‌اند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا ادامه داد: برای تأمین زمین، قانون جهش تولید مسکن، ۳۰۰ هکتار از اراضی دولت به محدوده شهرستان شهرضا و ۵۰ هکتار به شهر منظریه الحاق می‌شود.  

وی با اشاره به اقدامات این اداره در حوزه راه تصریح کرد: با حمایت مسئولین استان و شهرستان در حوزه احداث راه، اقدامات خوبی از جمله چهار خطه کردن محور شهرضا - مبارکه انجام شد که در سال ۱۳۹۸ به افتتاح رسید.  

سبزواری گفت: با افتتاح این پروژه در محور مواصلاتی و پر تردد شهرضا - مبارکه، شاهد کاهش تصادفات در این محور بودیم که از اقدامات مهم اداره راه و شهرسازی به شمار می‌رود.  

وی بیان کرد: این اداره همواره با حضور در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات و معضلات مردم است.