شناسهٔ خبر: 116777 - سرویس استان‌ها

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین استان در مرز خسروی؛

تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حاضر باشند

ستاد اربعین استان کرمانشاه - پایانه مرزی خسروی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی لازم است که تمام دستگاه‌های خدمات رسان استان کرمانشاه همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) بهمن امیری‌مقدم در نشست ستاد اربعین استان که در محل پایانه بین‌المللی خسروی برگزار شد، گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق و تمایل بسیاری از زائران برای بازگشت از طریق پایانه مرزی خسروی، لازم است که تمام دستگاه‌های استان همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

‌وی افزود: تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حضور داشته باشند.

‌استاندار کرمانشاه با اشاره به هماهنگی، همدلی و نظم موجود در پایانه مرزی خسروی در مسیر رفت زائران به سمت کربلای معلی عنوان کرد: این تلاش‌ها موجب شد که رضایت زائران از مرز خسروی قابل‌توجه باشد و امیدواریم که با تداوم این هماهنگی، هم‌سویی و خدمت‌گزاری، بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ مرز بین‌المللی خسروی را بیش‌از پیش نشان دهیم و خاطره خوبی برای همه زائران بجا بماند.

‌استاندار کرمانشاه همچنین از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد اربعین استان از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و... تقدیر کرد و به تمام خادمان حسینی استان و ارائه‌ دهندگان خدمت به زائران اربعین خداقوت گفت.

انتهای پیام/