شناسهٔ خبر: 116900 - سرویس جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

رشد ۲۵ درصدی اعزام اتوبوس‌های اربعین/ استقرار مدیران راهداری در پایانه های مرزی

ناوگان حمل و نقل در شلمچه معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد ۲۵ درصدی اعزام اتوبوس‌های اربعین به مرزها و سیر صعودی این روند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، معاون وزیر راه ‌شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه روز گذشته تعداد اتوبوس‌های اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش داشت، گفت: با توجه به اوج سفرهای بازگشت زائران جمع کثیری از مدیران و کارکنان ستادی و استانی در پایانه‌های مرزی کشور حضور مستمر دارند و پاسخگوی سوالات و رسیدگی به شکایات زائران هستند.

وی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده از سوی بخش حمل و نقل جاده ای و تشکل های صنفی تعداد اتوبوس های اعزامی به مرزها، نسبت به روز گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته و در روز های آتی این روند سیر صعودی می یابد.

معاون وزیر راه ‌شهرسازی تصریح کرد: راستی آزمایی و رصد اعزام اتوبوس ها از طریق سامانه های صدور صورت وضعیت آنلاین و تردد شمار برخط فراهم بوده و کارشناسان این سازمان به صورت لحظه ای وضعیت تردد اتوبوس ها و استقرار در پایانه ها را بررسی می کنند.

امانی ادامه داد: مدیران کل ستادی با حفظ مسئولیت های تعیین شده در قرارگاه مرکزی حمل و نقل و مدیران کل استان های مرزی، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های فعالیتی ذی ربط ارائه کردند و در زمینه چالش ها و مشکلات احتمالی هم فکری و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنابراین گزارش روز گذشته نشست هماهنگی عملیات سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی و اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیران کل ستاد و مدیران کل حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های کشور برگزار شد.