شناسهٔ خبر: 117118 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد:

استقرار اکیپ های راهداری در مرز مهران تا پایان شهریورماه

پایانه برکت-محل استقرار ناوگان مسافری استان سمنان.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از استقرار سه اکیپ این استان در مرز مهران خبرداد و گفت: این اکیپ‌ها در پایانه برکت مستقر شده‌اند تا به زائران حسینی خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غلامرضا طحان، گفت: سه اکیپ حمل و نقل استان در پایانه برکت مرز مهران مستقر شده‌اند و به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مستقر در این پایانه با آماده‌باش کامل در سه شیفت هشت ساعته مشغول به فعالیت هستند، گفت: کنترل و نظارت بر فروش و توزیع بلیط، رسیدگی به شکایات زائران، نظارت بر چگونگی ارائه خدمات به زائران توسط اتوبوس‌ها، نظارت فنی بر ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف ارتقای ایمنی و برنامه‌ریزی برای بازگشت زائران از مهم‌ترین وظایف اکیپ‌های حمل و نقل راهداری استان سمنان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین اظهار داشت: با توجه به پایان سفر زیارتی اربعین، روند ورود زائران به کشور رو به افزایش است که از این رو بخش حمل و نقل عمومی استان سمنان با تمام امکانات و توان خود آمادگی کامل برای خدمت رسانی و جابه‌جایی زائرانی که سفر زیارتی آنها به پایان رسیده را دارد.

وی در پایان از اطلاع‌رسانی به موقع به زائران جهت عزیمت به شهرهای مقصد به عنوان یکی دیگر از خدمات اکیپ‌های مستقر یاد کرد و گفت: نیروهای اعزامی تا پایان سفرهای اربعین در این پایانه مستقر هستند.