شناسهٔ خبر: 117201 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از محور بجنورد به جنگل گلستان بازدید کرد

بازدید از محور بجنورد به جنگل در خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ از محور بجنورد به جنگل گلستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، با توجه به در پیش رو بودن فصل سرما و با اشاره به اینکه محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از پروژه‌های اساسی و حیاتی استان است، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه قاسم قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و مهدی نظریان، مدیر کل منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از این محور بازدید بعمل آوردند تا از نزدیک به مشکلات این محور بپردازند .

پروژه چهاربانده شدن محور بجنورد- جنگل گلستان به طول ۱۴۵ کیلومتر که ۴۶ کیلومتر از آن باقی مانده است که بزودی ۱۰ کیلومتر از این محور زیربار ترافیک خواهد رفت.

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی خراسان شمالی و یکی از مهم‌ترین محورهای استان است و همه ساله میلیون‌ها مسافر و زائر از آن عبور می‌کنند.