شناسهٔ خبر: 117255 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون حمل و نقل راهداری البرز در پایانه مرزی برکت صورت پذیرفت:

برپایی میز خدمت برای خدمت به زائران کربلا

حضور نیروهای راهداری در پایانه برکت در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی و به منظور هدایت، پاسخگویی و تسهیل در سفرهای اربعین میز خدمت با حضور معاون حمل و نقل راهداری البرز در پایانه مرزی برکت برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، به منظور تسهیل در سفرهای اربعین و خدمت‌رسانی به زائران کربلای معلی میز ارتباطات مردمی با حضور معاون حمل و نقل راهداری البرز در پایانه مرزی مهران برپا شده است.

میثم قدمی، معاون حمل و نقل راهداری البرز با اشاره به اهمیت تسهیل سفرهای اربعین و خدمت‌رسانی به زوار در طول زمان سفر از شروع اعزام تا بازگشت گفت: همانگونه که برای اعزام از استان اقدامات ویژه‌ای برای زائران انجام شده بود، طبق برنامه‌ برای بازگشت نیز این اقدامات با حضور میدانی در پایانه برکت مرز مهران استمرار خواهد داشت.

وی افزود: این اداره‌کل با هماهنگی ستاد اربعین استانی و طبق برنامه‌های هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، تمهیداتی برای بازگشت مواکب استان نیز در نظر دارد و تا پایان برنامه‌های اربعین با حضور جهادی همراه زائران خواهیم بود.

به گفته قدمی علاوه بر برپایی میز خدمت، مهم‌ترین وظیفه کاروان اعزامی این اداره‌کل کنترل شبانه روزی فعالیت ناوگان مسافری است تا خللی در بازگشت زائران استان ایجاد نشود.