شناسهٔ خبر: 117284 - سرویس استان‌ها

معاون امور استان‌های دفتر مرکزی حراست سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

حراست باید مجموعه قابل اطمینان برای تمامی کارکنان باشد

تودیع و معارفه حراست خوزستان معاون امور استان‌های دفتر مرکزی حراست سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حراست باید مجموعه قابل اطمینان برای تمامی کارکنان باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خوزستان، مهدی کجوری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:افراد مسئولیت پذیر از اتفاقات سخت گله نکرده و آنها را مدیریت می کنند

وی افزود: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افراد مسئولیت پذیر آگاهی کافی نسبت به مسائل برای پیش بینی و پیش گیری را دارند  و بهترین راه را برای انجام چندمین وظیفه پیدا می کنند.

معاون امور استان‌های دفتر مرکزی حراست سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه حراست باید مجموعه قابل اطمینان برای تمامی کارکنان باشد، گفت:مهمترین مولفه راهنما بودن برای دیگران، خود باوری است.

کجوری با بیان اینکه اتخاذ تصمیم های خوب در روند کارها تأثیرگذار باشد، اظهار کرد: اتخاذ تصمیم خوب منجر به رشد افراد زیرمجموعه خواهد شد. یک فرد مسئولیت پذیر خلاق و نویسنده یک زندگی خوب است.

وی تأکید کرد: یک فرد مسئولیت پذیر به ویژه در حوزه حراست نباید به چیزی یا کسی وابستگی داشته باشد.

معاون امور استان‌های دفتر مرکزی حراست سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: کارایی یک فرد در طول روز، اگر با مسئولیت پذیری توام باشد، رضایتمندی را به همراه خواهد داشت.

کجوری یادآور شد: تمامی حوزه ها با مجموعه حراست یکی هستند و با همکاری یکدیگر در پیشبرد اهداف سازمانی قدم بر می دارند.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات علی اکبری تجلیل و مصطفی حسنکی به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معارفه شد.