شناسهٔ خبر: 117313 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

برگزاری ۲۵ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی

برنامه های هفته دفاع مقدس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از برگزاری ۲۵ عنوان برنامه فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این اداره کل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت:طی دهه‌های گذشته تاریخ انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده که هشت سال دفاع مقدس از سخت‌ترین و ارزشمندترین روزهای تاریخ کشور است که با دلاوری های رزمندگان اسلام میتوان با افتخار ازآن یادکرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اضافه کرد: امسال نیز همزمان با بزرگداشت این هفته ۲۵ عنوان برنامه فرهنگی مرتبط جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تببین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

جلال زاده تصریح کرد: آغاز مصاحبه با رزمندگان اداره کل به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت تدوین کتاب تاریخ شفاهی خاطرات رزمندگان، تقدیر از رزمندگان و ایثارگران اداره کل، سخنرانی راویان دفاع مقدس در جمع همکاران، برگزاری حلقه صالحین به نام شهید ستاری، مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس و عفاف و حجاب، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با هفته وهمچنین برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس دراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میتوان نام برد.


وی ادامه داد: پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی، ارسال مقاله "نقش زن در دفاع از مملکت و انقلاب اسلامی از دیدگاه و سیره عملی امام خمینی" و دیدار با خانواده شهید معزز و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های اداره کل طی این هفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس از نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردی ها، از خودگذشتگی ها و رشادت هایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن ثبت و جاودانه شده است.