شناسهٔ خبر: 117451 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

برگزاری ۸۹۳ ساعت کلاس آموزشی درون سازمانی برای مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۹۳ ساعت کلاس آموزشی درون سازمانی برای مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، تقی باقری اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزاری دوره های آموزشی با هدف هماهنگ و همسو نمودن کارکنان با سازمان و کاهش حوادث و ضایعات کاری است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: دوره های آموزشی ضمن خدمت یکی از راه های ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان است که از یک سو زمینه تماس متقابل کارکنان با یکدیگر در محیط آموزشی را فراهم می سازد و از سوی دیگر از طریق دانش و اطلاعات شغلی، برداشت ها و علایق حرفه ای یکسانی در آن ها ایجاد می کند.

وی افزود: به طور کلی ۲۲۸ نفر از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در شش ماهه نخست سال،  ۸۹۳ ساعت دوره آموزشی را گذرانده اند.

باقری با بیان اینکه از ظرفیت اساتید توانمند برای آموزش کارکنان و مدیران استفاده شده، گفت: دوره های برگزار شده شامل دوره های تخصصی آموزشی شورای فنی و مباحث کنترل ضوابط فنی و اجرای اعلام حریق، اجرای ساختمان های فولادی، آشنایی با قوانین بیمه در پروژه های عمرانی، روش های مهار و کنترل سیلاب و ... بوده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: از دیگر دوره هایی که از طریق سازمان ملی برگزار شد می توان به دوره های آشنایی با ماهیت و شروط قراردادهای اراضی دولتی داخل حریم و محدوده شهر ها و مدیریت اطلاعات با محوریت طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این ایام، دوره های عمومی از قبیل دوره های پدافند غیرعامل، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده و کاربرد آمار در امور اداری برگزار شد.

باقری در انتها یادآور شد: مباحث مطرح شده در این دوره ها به دلیل کاربردی بودن در ایجاد نگرش صحیح و جلب مشارکت مدیران در اهداف توسعه شایستگی کارکنان، مورد رضایت شرکت کنندگان قرار گرفت و امیدواریم با استمرار این آموزش ها در ارتقای جایگاه یادگیری و توسعه منابع انسانی در کشور قدم های تاثیرگذاری برداشته شود.