شناسهٔ خبر: 117473 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تایید نهایی افزون بر ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان وبلوچستان

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تاکنون ۳۰ هزار و ۶۳ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل مورد تایید نهایی قرار گرفته‌ اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۲۸ هزار و ۵۷۹ نفر در طرح  نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد با توجه به شاخص‌هایی نظیر فرم (ج)، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا بیش از ۳۰ هزار و ۶۳ نفر واجد شرایط این طرح تایید نهایی شدند.

وی افزود: همچنین سایر متقاضیان نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی های صورت گرفته تاکنون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۸۷ نفر از واجدین شرایط در استان اقدام به واریز وجه در این طرح نموده اند.

مهدیار با بیان اینکه امتیاز نهضت ملی مسکن به هیچ وجه قابل فروش و انتقال نیست، گفت: واحدهای مسکونی به شخص ثبت نام کننده در این طرح واگذار می شود.