شناسهٔ خبر: 117635 - سرویس استان‌ها

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی؛

۸ میلیارد ریال از اراضی دولتی شهرستان طرقبه- شاندیز رفع تصرف شد

رفع تصرف اراضي طرقبه شانديز فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۲۰۰ مترمربع به ارزش ۸ میلیارد ریال از اراضی ملی در شهرستان طرقبه- شاندیز از چنگال متصرفان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا گفت: طی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه- شاندیز ، مشاهده شد شخصی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع ، شهرستان شاندیز – منطقه ویرانی اقدام به دیوارکشی نموده که ارزش تقریبی آن مبلغ هشت صد  میلیون تومان بوده است؛ تصرف نموده اند که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به اجرای حکم قلع و قمع، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.