شناسهٔ خبر: 117690 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

اقدامات راهداری خوزستان در اربعین امسال قابل تقدیر است

کمیسیون ایمنی راه خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اقدامات راهداری استان برای ایمن سازی جاده ها در اربعین امسال قابل تقدیراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد خانچی در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع) امسال با توجه به اقدامات خوب انجام شده در بخش راهداری به ویژه نصب جداکننده مسیر و ایجاد روشنایی شاهد کاهش تصادفات جاده ای نسبت به اربعین سال ۹۸ بودیم.

وی افزود: اقدامات انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این زمینه قابل ملاحظه بوده و جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه سفر راهیان نور و سفرهای نوروزی، ادامه اجرای این پروژه ها ضرورت دارد.

خانچی در خصوص استفاده برخی شرکت ها و مدارس از اتوبوس های غیر استاندارد برای جابجایی کارکنان و دانش آموزان بیان کرد: شرکت ها و دستگاه های اجرایی که از اتوبوس های غیر استاندارد استفاده می کنند در صورت بروز تصادف جاده ای، علاوه بر راننده این اتوبوس ها مسئول هستند.