شناسهٔ خبر: 117734 - سرویس استان‌ها

در ۶ ماهه گذشته انجام شده است:

صدور بیش از ۷۰ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

بيش از 385  هزار برگ بارنامه دراستان كرمان صادر شد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت:در ۶ ماهه گذشته بیش از ۷۰ هزار برگ بارنامه دراین شهرستان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،بهرام خیاوی در بازدید از شرکت حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده است گفت:۳۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه گذشته ۴۶۰هزار و۶۹۳ نفر مسافر توسط ۲۱ شرکت مسافربری از شهرستان اردبیل جابجا شده اند تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۷۶ هزار و ۱۳۱ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان شد:جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه با حضور ۳۰۵ مورد گشت راهداری در محورها تاکنون ۵۴ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف،برای ۶۵ نفر از متخلفان و متجاوزان اخطار کتبی ابلاغ واز ۲۸ مورد درختکاری و حفاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

خیاوی شناسایی و قلع وقمع ۸۶ عدد از تابلوها و بنرهای غیرمجاز را از سطح جاده های این شهرستان در ۶ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوزنیز اقدام شده است.

وی رنگ آمیزی۱۰۰عددازپایه تابلو و علائم، تهیه و نصب ۲عددازچراغ های چشمک زن، ایجاد روشنایی نقطه ای در ۱ محل، نصب ۴۲۰عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد و نصب ۷۰۰ مترحفاظ در پرتگاهها و آبروها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در جهت ارتقای ایمنی راهها از خط کشی ۲۸۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد و بیان کرد:در مدت یاد شده راهداران۱۱ مورد از رمپ های ورودی و خروجی را ایمن سازی کرده اند.