شناسهٔ خبر: 117735 - سرویس جاده‌ای

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی خبر داد؛

برگزاری نشست انجمن خیرین راه و ترابری با هدف تاکید بر اهمیت جایگاه آن در ارتقاء ایمنی راه‌ها

خداداد مقبلی نشست انجمن خیرین راه و ترابری با هدف تاکید بر اهمیت جایگاه آن در جهت هم افزایی در ساخت و نگهداری راه‌ها و ارتقاء ایمنی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست انجمن خیرین راه و ترابری به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد و اهداف، برنامه‌ها و رویکردهای چهارمین گردهمایی، توسط اعضای انجمن تشریح و مسائل و پیشنهادهای ارائه شده بررسی شد.

خداداد مقبلی، معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی در این نشست ضمن قدردانی از خیران و اعضای انجمن، تقدیر از خیران منتخب استان‌ها، معرفی پروژه‌های روستایی برای مشارکت در اجرا، معرفی خیران راه و ترابری به منظور همکاری با سایر انجمن‌های مرتبط، معرفی پروژه‌های انجام شده در سطح کشور توسط خیران و جذب خیران بیشتر را بخشی از اهداف و محورهای مورد نظر این گردهمایی عنوان کرد.

وی همچنین اظهار کرد: در این گردهمایی که در ۱۸ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، از خیرین راه و ترابری با هدف نشان دادن نقش و اهمیت جایگاه آنان در جهت هم افزایی در ساخت و نگهداری راه‌ها و ارتقاء ایمنی و در نهایت با هدف جلب و جذب خیرین بیشتر تقدیر خواهد شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی مقرر است لیست پروژه‌هایی که نیازمند حمایت خیران است به نمایش گذاشته شود تا بستر جذب و هدایت کمک‌های فکری، مادی و معنوی خیران در این زمینه را فراهم کند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سال گذشته و امسال بیش از ۵۲۰ پروژه توسط خیرین در حوزه راه ها اجرا شده یا در دست اجرا قرار دارد که عمده این پروژه‌ها در حوزه راه‌های روستایی و فرعی است.

شایان ذکر است، در این گردهمایی از وزرا و معاونان اسبق راه و ترابری، پیشکسوتان راهداری و راهسازی، مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان‌ها، هیئت امنا و اعضای انجمن خیرین راه و ترابری، خیرین مدرسه ساز، خیرین استان‌ها، اعضای حقیقی و حقوقی انجمن، هلال احمر، اورژانس، شرکت‌های آزادراهی و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی دعوت به عمل خواهد آمد.