شناسهٔ خبر: 117904 - سرویس استان‌ها

در نیمه نخست سالجاری صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۶۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان 

۱۴۱ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۹ هزار و ۳۰تماس مردمی طی ۶ ماهه نخست سالجاری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های این اداره کل برقرار شده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه ها و شکایت رانندگان حمل و نقل عمومی درخصوص عدم پرداخت کرایه از جمله مواردی است که شهروندان گرامی در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند .

وی ادامه داد:آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان یادآورشد:با اشاره به در پیش بودن  فصل سرما و شرایط آب و هوایی از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.