شناسهٔ خبر: 118167 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا خبر داد:

اجرای ۳ پروژه آسفالت راه روستایی در شهرستان اندیکا

روکش راه روستایی ایلام رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا از اجرای سه پروژه آسفالت راه روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی از خوزستان، محمد رضایی اظهار کرد: سه پروژه آسفالت راه روستایی با مجموع اعتبار ۲۴۶ میلیارد ریال در شهرستان اندیکا در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای پروژه بهسازی و آسفالت محور شیمبار به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شده که با پایان یافتن آن تا ابتدای آبان ماه سال جاری، بیش از ۴۰ روستا با جمعیت ۱۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره مند خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا با اشاره به اجرای پروژه بهسازی و آسفالت روستای امام زاده سادات ابراهیم، گفت: اجرای این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

رضایی از اجرای پروژه بهسازی و آسفالت محور شاهزاده عبدالله خبر داد و گفت: این پروژه نیز به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال درحال اجرا است که با پایان رسیدن آن ۲۵ روستا با بیش از ۴۵۰ خانوار از راه آسفالته بهره مند می شوند.