شناسهٔ خبر: 11818 - سرویس استان‌ها

استقرار پایگاه اورژانس و پلیس راه در محور شیف - گناوه تا دو هفته دیگر

اورژانس رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر از ایجاد پایگاه اورژانس و استقرار پلیس راه در محور شیف ـ گناوه ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر  عبدالرضا رستمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیته ایمنی راه‌های استان بوشهر مبنی بر استقرار پایگاه اورژانس جاده‌ای و پلیس‌راه در محور شیف - گناوه این اداره در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به آماده‌سازی زیرساخت این مکان اقدام و در حال حاضر آسفالت این مکان نیز انجام و عملیات ایجاد پارکینگ ماشین‌آلات و فنس‌کشی نیز تا دو هفته آینده تکمیل و آماده استقرار این واحدها خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه این محور یکی از محورهای پرخطر شهرستان بوشهر است، افزود: تمام سعی و تلاش خود را کرده ایم تا با اصلاح نقاط پرحادثه و نصب علائم برای  کمک به رانندگان وسائل نقلیه در کم کردم آمار تصادفات در این محور تلاش کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح شیب شیربانی محور گزبلند به احمدی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده و در حال حاضر ۲ کیلومتر به طور کامل اجرا گردیده و مابقی نیز تا دو ماه آینده به اتمام برسد.

رئيس راه و شهرسازي شهرستان بوشهر از طرح‌های در دست اجرای این اداره را اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی شهرستان بوشهر دانست و افزود: اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور احمدی به سمت دویره و جداسازی راه رفت و برگشت این دو روستا روی پل به وسیله نیوجرسی از جمله دستور این اداره است./