به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سید وحید ابراهیمزاده، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهارکرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماسهای دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۰۳ تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.
معاون فنی و راههای روستایی راهداری البرز، تصریح کرد: طی این مدت ۲۷۷ هزار و ۹۹۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده و میانگین تماسهای مردمی و کاربران جادهای در این بازه زمانی ۶۲ تماس در هر ساعت بوده است.