شناسهٔ خبر: 118279 - سرویس استان‌ها

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

اتحاد مردمی سد محکمی مقابل دشمنان است

مشاور وزیر مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران  گفت: باید با همدیگر یک دل و متحد باشیم و در این صورت است که دشمن دست به جدایی و تفرقه افکنی خواهد زد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،حمید مردانیان در مراسم تجلیل از ۴۹۰ جانباز، آزاده، رزمنده و فرزندان معظم شهدا مجموعه راه و شهرسازی اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه به کشور و نابودی مردم هستند و اتحجاد مردمی سد محکم و مشتی بر دهان یاوه گویان است.

وی ادامه داد: دشمنانی که دم از حقوق بشر می زنند چرا داروهای بیماران پروانه ای کشور ما را تحریم کرده اند و از دادن دارو خودداری می کنند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران  گفت: دشمنانی که داروها را تحریم کرده‌اند، چگونه می‌توان به این دشمنان اعتماد داشت و  دلسوزی آنان را باور کرد.

مردانیان بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا در جامعه و در بین آحاد مختلف مردم و جوانان زنده نگه داشته شود و این امر خود نوعی حفظ حافظه  تاریخی  کشور است.

وی تاکید کرد: نسل جوان ما باید حوادث را بشناسند و تحلیل درستی از آن داشته باشد و مسوولان اهتمام جدی در این خصوص داشته باشند .

مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: باید مدیران انقلابی و تلاشگر ما جهاد تبیین را در جامعه رواج دهند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری ادامه داد: مدیران و کارکنان باید مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهند و راه آنها را سرلوحه کارهای خود در خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در ابتدای این مراسم گفت: تمام نیروها و کارکنان مجموعه راه و شهرسازی در استان‌آذربایجان‌غربی جزو ایثارگران بی ادعای انقلاب و نظام هستند.

پیمان آرامون بیان کرد: مجموعه راهداری استان در روزهای سرد زمستان و ایام عید بدون هیچ چشم داشتی به ارائه خدمات می‌پردازد .

گفتنی است در ادامه این مراسم از ۴۹۰ جانباز، آزاده، رزمنده و فرزندان معظم شهدا مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.