شناسهٔ خبر: 118287 - سرویس وزارتی

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

امیر محمود غفاری طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی امیر محمود غفاری به سمت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در حکمی امیر محمود غفاری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم‌آمده است: با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سوابق مفید مدیریت جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی
منصوب می‌کنم. امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه مجموعه عظیم وزارت راه و شهرسازی و با تمتع از تجارب خویش، در اجرای ماموریت‌های محوله در محورهای زیر اهتمام ویژه داشته باشید:

تدوین و تنظیم برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و سالیانه، یکپارچه‌سازی آن‌ها در حوزه‌های هدف با مشارکت معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و اجتناب از برنامه‌ریزی جزیره‌ای.

راهبری و نظارت بر عملکرد توسعه‌ای وزارت با رویکرد مردمی سازی اقتصاد، به ویژه تشویق و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در جهت توسعه و گسترش زیرساخت‌ها.

تلاش حداکثری برای تامین منابع پایدار ساخت، نگهداری و بهره‌برداری زیرساخت‌های حوزه راه و شهرسازی.

برنامه‌ریزی گسترده و اقدام جهادی در برقراری و انجام تعاملات لازم با سایر کشورها جهت جذب بهینه سرمایه خارجی بمنظور تسریع در بهره‌برداری و افزایش بازدهی پروژه‌های حمل و نقلی کشور.

طرح‌ریزی، برنامه‌ریزی و تهیه و تدوین بودجه عمرانی، اخذ مصوبات لازم و ابلاغ آن برای اجرا.

نظارت بر اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها و پایش عملکرد بودجه با تقویت سیستم‌های پیگیری مبتنی بر سامانه متمرکز.

مدیریت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارتخانه.

تدوین و راهبری الگوهای بهره‌وری و مهندسی ارزش در کلیه طرح‌های توسعه‌ای.