شناسهٔ خبر: 118296 - سرویس هوایی

سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

شروع عملیات اجرای دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر

فرودگاه ایرانشهر سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از شروع عملیات دیوار حفاظتی به طول ۷۵۰ متر با هدف تامین امنیت فرودگاه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی خسروی بنجار سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان با اعلام آغاز عملیات اجرای دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر گفت: اجرای عملیات دیوار حفاظتی به طول ۷۵۰ متر با هدف تامین امنیت این فرودگاه که در چندماه گذشته بر اثر فعالیت سامانه بارشی مونسون تخریب شده بود، شروع شد.

وی افزود: این پروژه با نظارت حوزه معاونت عملیات فرودگاهی فرودگاه‌های استان توسط پیمانکار بخش خصوصی  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صورت می گیرد.

در همین رابطه خسروی بنجار در دیدار با شعبانی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان ایرانشهر در خصوص همکاری و اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفاظت از دیوار تخریب شده فرودگاه و تسریع در فرآیند تملک اراضی مورد نیاز جهت تطویل باند فرودگاه شهدای ایرانشهر از وی قدردانی کرد.

سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان در ادامه خواستار تامین ماشین آلات راه سازی برای تسطیح جاده حفاظتی و حمل نخاله‌های حاصل از تخریب دیوار حفاظتی فرودگاه ایرانشهر شد که در این راستا شعبانی فرماندار ایرانشهر قول مساعدت و همکاری داد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، در پایان نیز فرماندار ایرانشهر خواستار برقراری و افزایش پرواز در مسیر مشهد به ایرانشهر و تهران به ایرانشهر شد.