شناسهٔ خبر: 118299 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

سیمان، بیشترین کالای جابه‌جا شده در جاده‌های کرمانشاه/ جابه‌جایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه

حمل کالا- کامیون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه گذشته خبر داد و بیشترین سهم حمل را مربوط به کالای سیمان اعلام کرد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آمار میزان بار جابه‌جا شده در سال جاری توسط ناوگان باری در این استان طی شش ماه نخست سال را اعلام کرد و گفت: کل تناژ کالای جابه‌جا شده در این بازه زمانی برابر با چهار میلیون و ۴۸۴هزار است.

وی تعداد حواله صادره را بیش از ۲۶۵ هزار حواله برشمرد و اعلام کرد:‌ همچنین در شش ماه ابتدایی سال ۲۶۵ هزار و ۷۲۵ حواله و ۲۸۵ هزار بارنامه صادر شد و ۱۰ کالای عمده استان سیمان (کیسه‌ای فله‌ای)، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، خاک معدنی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و کنجاله است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین میزان حمل را مربوط به شهرستان کرمانشاه با تناژ دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۹ خواند و عنوان کرد:‌ از این میزان جابجایی کالا در استان کرمانشاه، کالای سیمان با تناژ ۸۷۲ هزار و ۹۷۵ بیشترین سهم حمل را به خود اختصاص داده است.