شناسهٔ خبر: 118417 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

بررسی ۱۵ پرونده در جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده پنج همدان

کمیسیون همدان2 سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی ۱۵ پرونده در بیست و دومین جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، علی عباسیان  بیان کرد: با توجه به اینکه سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از جمله بازگشایی و تعریض معابر، تحقق پذیری کاربری های عمومی و اعمال ضوابط و مقررات ویژه طرح ها و همزمان رسیدگی به مسائل شهروندان از اولویت های این اداره کل است، کمیسیون ماده پنج برحفظ حقوق تمامی شهروندان در راستای عدالت شهری درتوزیع خدمات تاکید کرده و اولویت اقدامات را رعایت ضوابط و مقررات مصوب، احداث معابر و شبکه دسترسی فنی مبتنی بر واقعیت های کنونی شهر قراردادند.

 وی یادآورشد: در این جلسات بر توسعه و توزیع امکانات و دسترسی برابر برای همه شهروندان و اولویت اقدام کمیسیون ماده پنج بر روی مسائل ضروری شهروندان در چارچوب ضوابط و مقررات تاکید شده و با بخشی از درخواست ها که در جهت منافع عمومی شهر و شهروندان نبوده مخالفت شده است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان از زحمات مهندس شاه محمدی معاون اسبق شهرسازی اداره کل تقدیر به عمل آمد.