شناسهٔ خبر: 118453 - سرویس وزارتی

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی:

روابط عمومی ها در قبال شهروندان مسئولیت اجتماعی دارند

ببینید | برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اعلام کرد: روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی، با اطلاع رسانی صحیح و پاسخگویی و ارتباطات مردمی به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، وحید قربانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تکالیف گسترده این وزارتخانه در زیرمجموعه ها و دو حوزه مسکن و شهرسازی و حمل ونقل اظهار داشت: با توجه به اهمیت این وزارتخانه در ارائه خدمات عمومی به آحاد شهروندان ضرورت دارد روند اطلاع رسانی اقدامات و اطلاع یابی از درخواست های مردمی تقویت و آینده پژوهی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان و یا شرکت مربوط را انجام دهند.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی در این نشست بیان کرد: هم افزایی و تقسیم امور مربوط به حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی و ارتباط قوی با رسانه ها به عنوان رابطان مردم و مسئولان، برای ارائه دستاوردها و پاسخگویی به مردم در اولویت برنامه های این مرکز قرار دارد.
قربانی با اشاره به ساختار روابط عمومی و لزوم تناسب جایگاه سازمانی با مأموریت های محوله تصریح کرد: روابط عمومی های مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه و شهروندان دارند و باید با ابزارهای در اختیار به اجرای این مسئولیت و تقویت آن بپردازند.
وی افزود: یکی از شعارهای دولت سیزدهم پاسخگویی است که با رصد مطالبات و تقویت ارتباطات مردمی و پاسخگویی سریع می تواند این شعار اجرایی و عملیاتی شود.
در این جلسه مدیران کل روابط عمومی سازمان ها و شرکت‌های تابعه به موضوعات مورد نظر از جمله مشکلات ساختار سازمانی در ستاد و ادارات استانی و عدم وجود ردیف های بودجه ای متناسب با مأموریت های محوله پرداختند.