شناسهٔ خبر: 118468 - سرویس استان‌ها

با همت و پیگیری های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تحقق یافت

سرعت بخشی به روند آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همت و پیگیری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، روند آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی تحقق می یابد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته و جلب همکاری شرکت حمل و نقل آذرکوهسار شهرستان خوی، روند بازسازی و آواربرداری مناطق زلزله زده این شهرستان سرعت می یابد.

پیمان آرامون ادامه داد: درحال حاضر ۵۰ کامیون تا روز جمعه و از روز جمعه نیز ۵۰ کامیون دیگر به مدت روز متوالی، نسبت به آواربرداری و حمل ماسه جهت بازسازی اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد : ۲۰ کامیون باری موظف به تامین ماسه خانه های آواربرداری شده و در شرف بازسازی شده و ۸۰ کامیون نیز در ایام تعیین شده عملیات مذکور را ادامه خواهند داد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین فعال سازی اکیپ های گشت راهداری از اولین ساعات وقوع زلزله جهت برآورد خسارات محور ها و ابنیه فنی و امداد به زلزله زده گان جزو اقدامات اولیه این اداره بود و همچنین ۶ دستگاه کامیون جهت بارگیری چادر و اقلام ضروری با کمک هلال احمر نسبت به توزیع در روستاهای زلزله زده اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت : عملیات آواربرداری روستای خنجرخان از ۱۶ مهر شروع و در مورخ ۲۰ مهر با تخریب و آواربرداری کامل ۶۰ واحد مسکونی و دامی به اتمام رسیده و بلافاصله ماشین آلات به روستای سیدتاج الدین منتقل و هم اکنون درحال آواربرداری در این روستا هستند.