شناسهٔ خبر: 11861 - سرویس استان‌ها

مدیر کل اداره راه و شهرسازی زنجان اعلام کرد:

بهره برداری قطعه دوم محور سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ تا پایان سال

دوبانده کردن جاده مدیر کل اداره راه و شهرسازی زنجان از بهره برداری قطعه دوم محور سلطانیه - خدابنده - کبودرآهنگ تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

کلیم الله وثوقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: عملیات احداث باند دوم چهار قطعه از این محور در محدوده اداره راه و شهرسازی استان زنجان به طول ۱۲۰ کیلومتر در حال اجرا است که هدف اصلی از اجرای آن تبدیل این محور به بزرگراه و ارتقای سطح ایمنی و رفاه کاربران خواهد بود.

وثوقی با بیان اینکه تا کنون ۲/۵ میلیارد تومان برای این محور اختصاص داده شده است گفت: در صورت تأمین به موقع سایر منابع این پروژه به طور کامل تا سه سال دیگر به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیر کل اداره راه و شهرسازی زنجان قطعه اول این محور به طول ۳۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد و قطعه سوم به طول ۱۸ کیلومتر با پیشرفت ۴۰ درصد به وسیله شرکت جهاد نصر زنجان در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: قطعه دوم محور به طول چهار کیلومتر که دارای تقاطع غیر همسطح نیز است به وسیله شرکت سازه آذین تا پایان امسال تکمیل می شود و قطعه چهارم نیز به طول ۲۲ کیلومتر از سوی پیمان راه همدان با پیشرفت ۴۰ درصد هم اکنون در دست اجرا قرار دارد./