شناسهٔ خبر: 118811 - سرویس استان‌ها

رئیس پایانه مرزی لطف‌آباد خبرداد:

نظارت بر روند تردد ۸هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان حامل ۱۱۷هزار تن کالا در مهرماه سال ۱۴۰۱

254 رئیس پایانه مرزی لطف‌آباد از انجام نظارت بر روند تردد ۸هزار و ۴۹۲ دستگاه ناوگان و یدک اعم از پر و خالی حامل ۱۱۶هزار و ۶۸۲ تن کالا در طی مهرماه سال ۱۴۰۱ از این پایانه مرزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، محسن رکنی ضمن اشاره به برگزاری دهمین جلسه کمیته هماهنگی مرز زمینی لطف آباد با حضور معاونان فرماندار شهرستان درگز به عنوان مدعوین غیرعضو، در خصوص بازدیدهای انجام شده توسط مسئولان از این پایانه مرزی نیز گفت: طی مهر ماه مهندس شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به همراه مهندس آنت، معاون فنی و راه‌های روستایی و مهندس برادران مشاور مدیرکل در امور حمل و نقل و ایمنی ترافیک از پایانه مرزی لطف آباد بازدید کردند. مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی و فرماندار شهرستان درگز نیز از دیگر مسئولانی بودند که با حضور در این پایانه مرزی از روند فعالیت مجموعه بازدید به عمل آوردند.

وی در تشریح عملکرد مهر ماه پایانه مرزی لطف‌آباد نیز گفت: در هفتمین ماه از سال جاری۸هزار و ۴۹۲ دستگاه ناوگان و یدک  اعم از پر و خالی حامل ۱۱۶هزار و ۶۸۲ تن کالا از پایانه مرزی لطف‌آباد تردد داشته است. در این بین جمع کل یدک خروجی ۴هزار و ۷۲۱ دستگاه حامل ۹۱هزار و ۸۱۲ تن کالا بوده است که هزار و ۲۳۸ دستگاه حامل ۲۶هزار و ۹۶۹ تن کالا مربوط به بخش صادرات و ۳هزار و ۴۵۲ دستگاه حانل ۶۴هزار و ۸۴۳ تن کالا مربوط به ترانزیت خروجی از این مرز می‌باشد.

رئیس پایانه مرزی لطف‌آباد با اشاره به جمع کل یدک ورودی ۳هزار و ۷۷۱ دستگاه حامل ۲۴هزار و ۸۷۰ تن کالا، افزود: هزار و ۱۲۳ دستگاه حامل ۲۴هرار و ۷۱۱ تن کالای ترانزیت ورودی و ۷ دستگاه حامل ۱۵۹ تن کالای وارداتی از طریق این پایانه مرزی در مهر ماه ۱۴۰۱ وارد کشور شدند.