شناسهٔ خبر: 11884 - سرویس جاده‌ای

نورزاد خبر داد:

۱۱ فرصت جذب سرمایه‌گذاری بین‌المللی در زیربناهای حمل‌ و نقل/ ۶پروژه ریلی و۵ پروژه آزادراهی

علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح ۱۱ فرصت جذب سرمایه‌گذاری در حوزه زیربناهای حمل‌ونقل گفت: ۶ پروژه ریلی و ۵ پروژه آزادراهی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ و نقل و مسکن و شهرسازی ایران معرفی می‌شوند.

علی نورزاد در گفتگو با ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی درباره برنامه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای حضور در این همایش بین المللی گفت: با توجه به آنکه تعداد زیادی طرح در دست ساخت هستند در حوزه آزادراه و راه‌آهن قابلیت جذب سرمایه بسیار زیادی برای این دو بخش وجود دارد بنابراین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل حضور فعالی در این همایش خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: احداث خطوط راه‌آهن "درود-خرم‌آباد- اندیمشک" به طول ۳۷۶ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون یورو٬ "گرگان-بجنورد-مشهد" به طول ۵۷۰ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۹۱ میلیون یورو٬ "رشت-آستارا" به طول ۱۸۳ کیلومتر با ارزش ۴۵۵ میلیون یورو٬ "کرمانشاه-خسروی" به طول ۳۳۰ کیلومتر با ارزش ۴۱۲ میلیون یورو٬ "چابهار-زاهدان-بیرجند" به طول ۱۳۱۰ با ارزش یک میلیارد و ۸۰۳ میلیون یورو و "شیراز-بوشهر-عسلویه" به طول ۶۴۴ با ارزش یک میلیارد و ۷۸ میلیون یورو ۶ پروژه ریلی هستند که به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری در همایش بین‌المللی ۱۱ و ۱۲ مهر معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اظهار کرد: احداث آزادراه‌های "اندیمشک-اهواز" به ۱۳۰ کیلومتر با ارزش ۳۶۴ میلیون یورو٬ "همدان-کرمانشاه-خسروی" به طول ۳۶۵ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۶۰ میلیون یورو٬ "سیرجان-بندرعباس" به طول ۳۲۱ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۶۱ میلیون یورو٬ "شیراز-بوشهر" به طول ۲۳۰ کیلومتر با ارزش ۸۳۳ میلیون یورو٬ "قم-سلفچگان-اراک" به طول ۷۴ کیلومتر با ارزش ۵۴۵ میلیون یورو ۵ پروژه آزادراهی هستند که به سرمایه‌گذاران در همایش یادشده عرضه می‌شوند.

فایل جزئیات برنامه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای شرکت همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی را از اینجا بخوانید.

همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی ۱۱ و ۱۲ مهرماه با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در تهران برگزار می‌شود.