شناسهٔ خبر: 118867 - سرویس استان‌ها

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد:

طرح نهضت ملی مسکن استان یزد مطابق با برنامه های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن

بازدید دکتر مالکی از استان یزد.JPG عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به یزد از اراضی در حال آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن بازدید و به مشکلات حوزه زمین و مسکن یزد رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، مالکی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و هیئت همراه در سفر یک روزه به استان یزد و با حضور احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به بررسی مشکلات زمین، مسکن و مشکلات حقوقی در این حوزه پرداخت.

 وی با اشاره به ابلاغ برنامه سالانه سازمان زمین و مسکن به استانها، هدف از این سفر به استان یزد را بررسی روند اجرای برنامه ها عنوان کرد و افزود: سازمان ملی زمین و مسکن سالانه یک برنامه اجرایی را به استانها ابلاغ می کند و موضوعاتی از قبیل تامین زمین و پیگیری موضوعات حقوقی و مسائل حوزه املاک و طرح های تامین مسکن و سایر وظایفی که سازمان ملی زمین و مسکن در استان انجام می دهد در این برنامه ابلاغ می شود.

 مالکی اظهار داشت: در این سفر مدیران کل حوزه های تخصصی سازمان ملی زمین و مسکن حضور دارند و به پایش بخش های تخصصی زیرمجموعه خود می پردازند و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات و موانع انجام می شود.

 مالکی ضمن اشاره به بررسی مشکلات حقوقی حوزه مسکن در یزد و چاره اندیشی برای آنها، تصریح کرد:  بازدید از اراضی تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن استان یزد که در حال آماده سازی برای ساخت مسکن می باشند همچنین بازدید از پروژه های شهرستان مهریز که برخی تحویل متقاضیان شده و مابقی در حال اجرا است، و بررسی مشکلات آنها  در این سفر انجام شد.
وی در ادامه به جلساتی با دادستان و رییس دادگستری شهرستان یزد برای مرور پرونده های قضایی استان یزد و آسیب شناسی از پرونده هایی قضایی حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: آرایی که نیاز به هم اندیشی داشتند به بحث گذاشته شد و تصمیماتی برای رفع مشکلات حقوقی حوزه زمین و مسکن استان یزد در سیستم قضایی اتخاذ شد.