شناسهٔ خبر: 118899 - سرویس بنادر و دریانوردی

در نشست کارگروه هماهنگی حمل کالا و مسافر از بنادر بوشهر به قطر مطرح شد؛

انجام هماهنگی‌های لازم برای تداوم روند صعودی ترانزیت به قطر

نشست بنادر نشست کارگروه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با حمل کالا و مسافر از بنادر بوشهر به کشور قطر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار و بر تداوم روند صعودی ترانزیت به قطر تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی‌نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از برگزاری نشست کارگروه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با حمل کالا و مسافر از بنادر بوشهر به کشور قطر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر، دستگاه‌های مربوط به این حوزه باید فعالیت‌های مرتبط با حوزه کاری خود را در کمترین زمان ممکن اجرایی کنند.

به گفته وی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با محوریت حمل مسافر از مبدا بندر بوشهر و حمل کالا از مبدا بندر دیر به مقصد بنادر کشور تمام تلاش خود را با نگاه بلندمدت به کار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز انتظار می‌رود در راستای تسهیل گری در فعالیت‌های بخش خصوصی برای سامانه جانا اقدامات لازم را اجرایی کند.

شکیبی نسب افزود: در موضوع ترانزیت نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا روند صعودی ترانزیت از استان بوشهر به کشور قطر همچنان تداوم یابد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بخش حمل مسافر به کشور قطر نیز در بحث زیرساخت احداث پایانه مسافربری بوشهر در بخش دریایی پایان یافته و در بخش سالن پایانه نیز پروژه تعمیرات اساسی در روزهای پایانی خود قرار دارد.