شناسهٔ خبر: 118904 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

رشد نزدیک به شش و نیم برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

پایانه مرزی بازرگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد نزدیک به شش و نیم برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی استان در ۷ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بهبود شرایط کرونا و کاهش محدودیت های ناشی از این بیماری که با گسترش واکسیناسیون سراسری انجام گرفت نقش بسزایی در افزایش تردد مسافرین از پایانه های مرزی استان داشته است بطوریکه در هفت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۶۴۰ درصدی تردد مسافرین از پایانه های مرزی استان بوده ایم.

وی گفت : بیشترین تعداد تردد مسافرین از طریق پایانه های مرزی استان در هفت ماهه اول سال جاری به ترتیب از طریق پایانه های مرزی رازی ، بازرگان و تمرچین انجام گرفته که البته رشد تردد مسافرین از پایانه مرزی تمرچین ناشی از تردد زائران اربعین حسینی علیه السلام از طریق این پایانه مرزی بوده است.

آرامون افزود: در این مدت همچنین ۱۱۸۰۷ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه های مرزی استان مسافرین را جابجا کردند که شامل ۵۸۵۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی ورودی و ۵۹۵۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی خروجی بوده است.