شناسهٔ خبر: 118931 - سرویس استان‌ها

در راستای حل مشکلات مردم؛

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با ۲۲ شهروند به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد

دیدار چهره به چهره خراسان شمالی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مدیر کل راه و شهرسازی استان روز پنجشنبه مورخ ۵ آبان سالجاری با ۲۲ شهروند به صورت چهره به چهره در راستای حل مشکلات مردم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید داود دانشمند گفت: این ملاقات در محل اداره کل راه و شهرسازی با حضور مهندس قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون مسکن و ساختمان، معاون شهرسازی و معماری، معاون املاک و حقوقی اداره کل، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و رییس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم صبح روز پنجشنبه مورخ ۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد .

وی تصریح کرد: در این ملاقات ها مدیرکل پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر نمودند.

دانشمند اضافه کرد: از تعداد ۲۲ درخواست، ۱۴ درخواست مربوط به معاونت املاک و حقوقی، ۷ درخواست مربوط به معاونت مسکن و ساختمان و یک درخواست مربوط به معاونت شهرسازی و معماری بود که دستورات و راهنمایی های لازم از طریق مدیرکل صورت گرفت.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.