شناسهٔ خبر: 118951 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حضور جمعی از مسئولان انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جدید بینالود

ساخت مدرسه در بینالود آیین آغاز عملیات اجرایی یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در محله منظریه شهر جدید بینالود با حضور جمعی از مسئولان و نماینده مردم مجلس سرخس، فریمان و احمد آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیین آغاز عملیات اجرایی یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در محله منظریه شهر جدید بینالود با حضور جمعی از مسئولان استانی، بخش احمد آباد و سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس، فریمان و احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ همچنین در این مراسم تفاهم نامه احداث دو مرکز آموزشی با مشارکت شرکت عمران شهر جدید بینالود و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان امضا شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در این مراسم شهر جدید بینالود را به منظور جذب جمعیت دارای ظرفیت بالایی خواند و گفت: طی چند سال اخیر به سبب افزایش امکانات زیربنایی و روبنایی رشد جمعیت در این شهر قابل توجه بوده و برای سرمایه گذاری و سکونت استقبال خوبی از این شهر شده است.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید بینالود به عنوان متولی احداث شهر جدید بینالود همکاری خوبی با دستگاه های خدمات رسان خصوصا آموزش و پرورش و نوسازی مدارس داشته و در سال‌های اخیر افزایش سرانه‌های آموزشی در این شهر رشد قابل توجه و چشمگیری داشته است.

در ادامه، حمیدرضا یزدانی،‌ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود نیز با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و تامین فضاهای آموزشی مناسب برای شهروندان، گفت: شرکت عمران بینالود در راستای رفع نیازهای آموزش و پرورش در خصوص احداث مدارس شهر جدید بینالود آمادگی همکاری با نوسازی مدارس به صورت مشارکتی را اعلام کرده است.

وی با بیان این اینکه در سال های اخیر با مشارکت شرکت عمران شهر جدید بینالود و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تعداد سه واحد آموزشی در مقطع ابتدایی شهر جدید بینالود احداث شد،‌ اظهار کرد:‌ تعهد این شرکت تا مرحله نازک کاری بود که در بازه زمانی تعریف شده نیز انجام و جهت تکمیل و تجهیز تحویل نوسازی مدارس اقدام شد و هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود،‌ یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در محله منظریه شهر جدید بینالود در زمینی به وسعت سه هزار و ۱۵۰ متر مربع، بازیر بنای یکهزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شد.