شناسهٔ خبر: 119000 - سرویس استان‌ها

در سفر درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان سمیرم؛

زمین ۶۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم تامین شد

سفر درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان سمیرم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۶۰۰ واحد از این طرح در شهرستان سمیرم تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود، به شهرستان سمیرم عزیمت کرد و در طی آن از نزدیک روند اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی بالاخص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.  

وی در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: مطابق با آخرین آمارها بیش از چهار هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم ثبت نام کردند که افزون بر سه هزار نفر آنان حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تا کنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سمیرم برای تعداد ۶۰۰ نفر از متقاضیان تامین شده است که پس از تهیه طرح تفکیکی و آماده سازی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.  

وی اذعان داشت: تا کنون زمین به ۲۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده در شهر سمیرم واگذار شده و روند اجرای پروژه نیز در مرحله سفت کاری قرار دارد.  

قاری‌قرآن گفت: از شش شهرِ شهرستان سمیرم، بیشترین ثبت‌نامی‌های نهضت ملی مسکن برای دو شهرِ سمیرم با تعداد ثبت نامی بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر و حنا با افزون بر ۷۹۰ نفر ثبت نامی بوده است.