شناسهٔ خبر: 119028 - سرویس استان‌ها

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۹ هزار خانوار از متقاضیان نهضت ملی مسکن در بانک‌های عامل افتتاح حساب کرده‌اند

تقی دخت  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۸ هزار و ۹۹۰ خانوار از متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی نسبت به افتتاح حساب در بانک‌های عامل اقدام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلال تقی‌دخت در جلسه شورای تامین مسکن اظهار داشت: از این تعداد متقاضی، ۷ هزار و ۹۳۱ خانوار آورده اولیه را واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست متقاضیان ۴۰۰ میلیون ریال واریز وجه کرده‌اند، ادامه داد: این متقاضیان تاکنون ٣ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال را واریز کردند کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح جوانی جمعیت و حمایت از این طرح در اولویت ما بوده و در این راستا اهتمام ویژه داریم.

تقی‌دخت بیان کرد: اولویت در اجرای طرح جوانی جمعیت اختصاص اراضی برای اجرای طرح و شناسایی افراد واجد شرایط در اولویت قرار دارد و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص اهتمام داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر اراضی مورد نیاز اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

گفتنی است این جلسه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و در ادامه جلسه پیشنهادات لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح جوانی جمعیت ارائه شد.