شناسهٔ خبر: 119146 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خبر داد؛

رفع مشکل معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان نطنز با اختصاص ۲۲۰ تن قیر 

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: ۲۲۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر فاقد آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان نطنز اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اذعان داشت: در راستای توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم این مناطق و رسیدن به استانداردهای مطلوب در شهرستان نطنز با پیگیری‌های بعمل آمده ۲۲۰ تن به این امر اختصاص داده شد.  

وی افزود: از این میزان قیر رایگان، ۱۱۰ تن برای آسفالت معابر فاقد آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری نطنز، ۴۰ تن بادرود و ۷۰ تن خالدآباد بوده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اذعان داشت: در شهرستان نطنز بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کردند که پالایش‌های لازم انجام پذیرفت.  

وی با اشاره به تخصیص ۱۲۸ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: این زمین‌ها شامل ۲۸ قطعه زمین در شهر بادرود برای ساخت ۵۶ واحد، ۵۰ قطعه در شهر خالدآباد برای ساخت ۱۰۰ واحد و زمین برای ساخت ۵۰ واحد در شهر طرقرود، که از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.  

موحدی بیان داشت: در جهت تامین کسری زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز ۳۷.۷ هکتار زمین جهت الحاق به محدوده پیشنهاد و پیگیری شده که شامل ۷.۷ هکتار در شهر نطنز و ۳۰ هکتار در شهر بادرود است.  

وی اذعان داشت: با توجه به عدم تامین زمین با کاربری مسکونی در شهر نطنز پیشنهاد الحاق چهار هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر انجام که در شورای برنامه ریزی استان تایید و در مرحله ابلاغ است همچنین در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن، ۷.۷ هکتار از اراضی متعلق به جهاد کشاورزی به سازمان ملی زمین و مسکن منتقل شد.