شناسهٔ خبر: 119247 - سرویس استان‌ها

باحضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد شهید استان؛

واگذاری زمین به خانواده های ایثارگران استان خراسان شمالی بررسی شد

بررسی واگذاری زمین در خراسان شمالی واگذاری زمین به خانواده های ایثارگران استان خراسان شمالی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روز چهارشنبه مورخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ قاسم محمدزاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص واگذاری زمین به خانوده ایثارکران دیدار و گفتگو کرد و راهکارهای پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که خانواده شهداء و ایثارگر نگرانی بابت مسکن نداشته باشند براولویت این اداره کل در تامین مسکن خانواده شهدا تاکید کرد.

وی افزود : امیدواریم با اقداماتی که در تامین زمین در استان انجام گرفته استبتوانیم مسکن خانواده شهدا و ایثارگر را تامین و واگذار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه همه ما در مقابل شهداء، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده های آنان مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان استان تمام مسیرهای تحقق آن بررسی و بزودی تامین زمین برای این خانواده ها انجام خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه معاونین دو اداره کل نیز حضور داشتند.