شناسهٔ خبر: 119321 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل:

محور مواصلاتی ۲۸ شهرستان خوزستان پاکسازی شد

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از پاکسازی محورهای اصلی ۲۸ شهرستان استان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: از تاریخ ۴ لغایت ۱۱ آبان ماه و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، محورهای اصلی ۲۸ شهرستان استان توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

وی با اشاره به اجرای مانور تماس اضطراری با سامانه ۱۴۱ به همین مناسبت، افزود: در این مانور که ۴ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۹:۳۰ برگزار شد، ۲۳ تماس مردمی در بخش ها حمل و نقل و راهداری به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از امنیت و آسایش به عنوان یک نعمت یاد کرد و گفت: درج شعار «برای مردم؛ پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها، تداوم کارکردها» به عنوان شعار پدافند غیرعامل در سربرگ مکاتبات اداری، ارسال فایل های آموزشی به منظور آشنایی پرسنل راهداری با پدافند غیرعامل، به روز رسانی زیرساخت های مجازی اداره کل، برگزاری مانور راه اندازی برق اضطراری و فعال شدن سرورها، اطلاع رسانی اهمیت پدافند غیرعامل در فضای مجازی و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های اداره کل به مناسبت این هفته بود.